środa, 6 kwietnia 2016

CHIA Z OWOCAMI NA MLEKU KOKOSOWYM

Szałwia hiszpańska to roślina dająca nasiona chia, prawdziwa skarbica zdrowia, zawierają więcej wapnia niż mleko i mnóstwo kwasów omega 3. Chia wywodzą się z Meksyku i są tam bardzo popularne, nic dziwnego- przeciwutleniacze, witaminy... samo zdrowie


SKŁADNIKI:

-250 ml mleka kokosowego domowej roboty
- 2 kopiaste łyżki nasion chia
- dowolne owoce (ja użyłam ananasa i banana)
- syrop klonowy (jeśli musisz dosłodzić)


WYKONANIE JEST PROSTE jak drut, wystarczy zalać nasiona chia mlekiem kokosowym i wstawić do lodówki na kilka godzin. Chia nasiąkną i zrobią się pyszne. Ja wstawiam na całą noc, pyszne śniadanie czeka na mnie w lodówce :)


DODAJ ULUBIONE owoce, najlepiej sezonowe, nasiona szałwii hiszpańskiej możesz jeść z czymkolwiek dusza- miód, sezam, orzechy, wszystko zależy od Twojej inwencji :) Smacznego!

3 komentarze:

  1. Też ostatnio robiłam. Jutro publikuję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całkiem dobre, chociaż bez boczku, co nie ;)

      Usuń
    2. Bardzo dobre. Agatka zażyczyła sobie jutro na śniadanie, więc dziś też będę mieszać:)

      Usuń